დღე დაიწყო საშ.დავალების შემოწმებით (ბროშურების შექმნა უნდა დაგვესრულებინა).
შემდეგ გავეცანით მეორე მოდულს:გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის განახლებულ ვარიანტს, 21 საუკუნის უნარ-ჩვევების სიტყვებს
გავაგრძელეთ მუშაობა სასწავლო პროექტზე.ბლუმის ტასონომიის უნარები რამდენად მიესადაგებოდა ჩვენს მიერ არჩეულ ესგ -დან აღებულ ინდიკატორებს,
გავეცანით ასევე რჩევევებს მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვების წერისთვის,მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითვების ნიმუშებს,მნიშვნელოვანი იდეიის გამომხატველ სიტყვებს, ჩვენს პროექტში დავწერეთ ,ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
No comments:
Post a Comment